آموزش زبان آلمانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 244
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 244
:: بازدید ماه : 792
:: بازدید سال : 1675
:: بازدید کلی : 31472

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش زبان آلمانی
دو شنبه 20 خرداد 1398 ساعت 11:5 | بازدید : 63 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

 

 

آموزش زبان آلمانی

معمولاً افراد با اهداف متفاوتی قصد مهاجرت و سفر به آلمان را دارند، بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل به آلمان می روند که با توجه به رایگان بودن تحصیل در آلمان و همچنین وجود دانشگاه های عالی در آلمان بسیار منطقی به نظر می رسد از طرفی شرایط اقتصادی مناسب کشور آلمان از دیگر دلایل مهاجرت افراد به کشور آلمان می باشد. اما صرف نظر از اینکه با چه هدفی قصد سفر به آلمان را دارید یادگیری اصولی زبان آلمانی اولین قدمی است که باید بردارید. اما چگونه؟ پیشنهاد ما با شما مجموعه آموزش زبان آلمانی می باشد. این مجموعه آموزشی اگر به طور کامل و در کنار مجموعه هایآموزش زبان آلمانی از پایه و آموزش پیشرفته زبان آلمانی مورد استفاده قرار گیرد در یادگیری شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. لازم به ذکر است سایر سطوح این مجموعه بینظیر که شامل سطوح B_2، C_1  وC_2 می باشد در آینده ای نزدیک در وب سایت 118فایل منتشر خواهد شد.

آموزش زبان آلمانی

سری ویدئوهای حال حاضر در واقع دربردارنده دو بخش می باشد که بخش اول تمام آنچه را که به سطح A_1  و A_2   مربوط می باشد در اختیار علاقمندان قرار می دهد. مکالمات ساده زبان آلمانی، عبارات و اصطلاحات مبتدی، نحوه تلفظ صحیح G در زبان آلمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر از مواردی است که بخش اول مجموعه آموزش زبان آلمانی به آموزش آن پرداخته است.

بخش دوم مجموعه آموزش زبان آلمانی که دربردارنده ویدئوهای مربوط به سطح A_2 و B_1   می باشد. آموزش اصطلاحات و لغات مربوط به باشگاه و رشته های مختلف ورزشی نظیر پینگ پونگ، تلفظ صحیح CH و R در زبان آلمانی، اصطلاحات مربوط به غذا و چندین مورد آموزشی دیگر از مواردی است که بخش دوم مجموعه آموزش زبان آلمانیآموزش داده است.

 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی

از ویژگی های مثبت مجموعه آموزش زبان آلمانی می توان به مدرس پرهیجان و فوق العاده این مجموعه اشاره کرد. به جرات می توان گفت پس از تماشای اولین ویدئو این مجموعه آموزشی دیگر نخواهید توانست این مجموعه را کنار بگذارید. مدرس مجموعهآموزش زبان آلمانی به روان ترین شکل ممکن عبارات و اصطلاحات زبان آلمانی را تلفظ می کند به گونه ای که درک جملات را برای افراد ممکن می سازد. باید افزود تمامی ویدئوها به گونه ای است که تمامی عبارات و اصطلاحات مدرس مجموعه در زیر ویدئو همراه با ترجمه انگلیسی نمایش داده می شود.

آموزش زبان آلمانی

شیوه آموزشی متداول به گونه ای است که معمولا در کلاس درس و با استفاده از تخته به آموزش زبان می پردازند که اغلب برای بسیاری از افراد خسته کننده می باشد اما مجموعه آموزش زبان آلمانی با یک سنت شکنی بارز، به شیوه ای جدید زبان آلمانی را آموزش داده است. اگر علاقمند به یادگیری زبان آلمانی به شیوه ای جدید و متفاوت می باشید مجموعه آموزش زبان آلمانی را از دست ندهید.

 

 

براي خريد اين پکيج به وب سايت 118 فايل مراجعه کنيد.

www.118file.com




:: برچسب‌ها: آموزش زبان آلمانی, زبان آلمانی, زبان خارجه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: